Novi komunikacijski sistem

[vc_row css=”.vc_custom_1452687555475{margin-bottom: 100px !important;}”][vc_column offset=”vc_col-lg-9 vc_col-md-9″ css=”.vc_custom_1452702342137{padding-right: 45px !important;}”][stm_post_details][vc_column_text css=”.vc_custom_1476276383537{margin-bottom: 20px !important;}”]PGM Assistance BH ostvario je još jedan od zacrtanih ciljeva u svom poslovanju. Nakon instaliranja, testiranja, u rad je pušten novi komunikacijski sistem sa backup sistemom čuvanja podataka.

Predmetni sistem namijenjen je masovnom primanju telefonskih poziva korporativnih klijenata i klijenata PGM-a. Novim komunikacijskim sistemom kanadskog dobavljača, osigurava se novi, veći stepen kvaliteta, pohranjivanja i čuvanja podataka, povećanje baze klijenata, korištenje naprednih govornih tehnologija, cjeloviti sistem za telefoniju, kao i neke nove usluge koje će biti od velikog značaja za cijeli sistem rada firme, jer pruža efikasnu komunikaciju uz olakšano poslovanje za zaposlene, a najviše za naše kolege iz Alarm centra i Call centra.

Ciljevi navedenog projekta bili su podizanje razine kvaliteta komunikacijskih usluga za klijente PGM-a uz implementaciju svih naprednih tehnoloških funkcija komunikacijskog sistema.[/vc_column_text][stm_post_bottom][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][stm_sidebar sidebar=”527″][/vc_column][/vc_row]