Kako prepoznati dobar servis?

[vc_row css=”.vc_custom_1452687555475{margin-bottom: 100px !important;}”][vc_column offset=”vc_col-lg-9 vc_col-md-9″ css=”.vc_custom_1452702342137{padding-right: 45px !important;}”][stm_post_details][vc_column_text css=”.vc_custom_1476283073633{margin-bottom: 20px !important;}”]U nastavku donosimo nekoliko savjeta kako da Vaš prvi susret sa servisom može biti i način da procjenite njegov kvalitet, a što će uz našu preporuku ili preporuku vaših prijatelja biti odlučujući faktor za izbor servisa.

Kako prepoznati dobar servis
Dobar servis prilikom preuzimanja i predavanja vozila svojoj mušteriji će objasniti cijeli postupak popravljanja auta, pokazati dijelove koji su zamjenjeni te odgovoriti na svako pitanje klijenta u vezi servisiranja auta. Prilikom dolaska u servis obratite pažnju na nekoliko stvari:

Čistoća radionice/servisa:
Prilikom dolaska u radionicu, zahtjevajte od radnika da vam pokažu radionicu i prilikom obilaska obratete pažnju na čistoću, urednost radionice( da li je alata na mjestu), jer za dobaro servisiranje vozila nužno je da je sve u servisu pregledno i uredno.

Obavezan pregled vozila:
Prije odlaska u servis, pregledajte svoje auto i zapišite eventualne oštećenja. Pri dolasku u servis neizostavan je razgovor Vas i mehaničara. Mehaničaru recite što više detalja oko problema na vozilu. Prilikom preuzimanja vozila ponovo pregledajte vozilo da se uvjerite da prilikom popravke na vozilu radionica/servis nije oštetila vaš auto.

Radionica nema tajne:
Dobra radionica nema tajne i nema šta da skriva. Pitajte može te li gledati kako se servisira vaše vozili. Može te li upoznati mehaničara. Sve ovo bi Vam trebalo biti dostupno.

Za Vaš novac, servise treba da vas pita:
Ovo pravilo bi samo po sebi trebalo da bude razumno, ali neke radionice i majstori rade na svoju ruku i popravljaju sve na sta naiđu. Dobar servis će vas kontaktirati za svaku dodatnu popravku koja nije dogovorena, obavijestiti vas o kvaru a na vam je da odlučite da li će te odmah praviti ili naknadno.

Kopija radnog naloga
Prilikom preuzimanja vozila morate dobiti kopiju radnog naloga u koje treba da piše vrijeme preuzimanja vozila, šta je popravljano/zamjenjeno i kolika je cijena. Ovo je potrebno imati radi eventualne reklamacije usluge.

Zamjenjeni dijelovi se moraju pokazati
Dobra radionica će svakom klijentu bez njegovog zahtjeva prilikom preuzimanja vozila pokazati zamjenjene dijelove i objasniti razloge popravljanja.

Vremenski rok popravke auta
Prilikom popravke auta, moguće je da se rok popravke auta oduži. Dobar servis će vas pozvati i obavijestiti zašto su se radovi na vozilu odužili.

Mobilnost prilikom popravke
U današnjem svijetu, vrijeme se izuzetno cijeni. Već pri ugovaranju termina za servis autokuća ili manja radionica ponudi će vam zamjensko auto, taxi ili ren a car kako bi mogli biti mobili dok se vaše auto servisira. Praksa nekih servisa je da daju mala gradska auta tipa smarta dok se auto klijenta popravlja.

Ukratko:
Profesionalnost servisa od prvog razgovora do preuzimanja vozila.

Dobra radionica neskriva ništa. Imate pravo tražiti objašnjenja za svaku vrstu pružene usluge. Ako sumljate da neki dio nije popravlje, tražite zamjenjene dijelove na uvid. Račun i radni nalog obavezno uzmite radi eventualne reklamacije usluge.[/vc_column_text][stm_post_bottom][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][stm_sidebar sidebar=”527″][/vc_column][/vc_row]